Sərgilər bazar tələblərini və perspektivlərini anlamağa kömək edir

Sərgilər bazar tələblərini və perspektivlərini anlamağa kömək edir

17 oktyabr 2024 0000
Aleksandr Çubarov 
ASM SULZER, Qazaxıstan 

Müntəzəm olaraq sərgiləri ziyarət edirəm ki, şirkətimizin hansısa tədbirdə iştirakının lazımlı olub-olmadığını başa düşüm. Bizim şirkət su təchizatı və suyun təmizlənməsi sahəsində ixtisaslaşıb. Bu, 16 min işçisi olan bir korporasiyadır və Avropada, ABŞ-da müxtəlif sərgilərdə mütəmadi iştirak edir.

Biz Azərbaycan bazarına maraqlıyıq və artıq buraya avadanlıq tədarük etmişik, amma hal-hazırda müştəri bazasını genişləndirmək istəyirik – sərgilər bu baxımdan əlverişli bir vasitədir. Beləliklə, kimlərin və harada təqdim edildiyini, hansı texnologiyaların mövcud olduğunu öyrənirik, əgər rəqiblər varsa, biz də sərgidə iştirak etməyə maraqlıyıq. Hələlik məhsulumuzu təqdim etməyi planlaşdırmırıq, çünki uyğun mövzu yoxdur.

Mənim üçün, “Aquatherm Baku” sərgisi bazar tələblərini və perspektivlərini anlamağa kömək edir; burada nə təqdim olunur, bazar hansı məhsullarla doludur, rəqiblərin maraqları nədir, həmçinin yeni məhsulları görmək imkanı verir ki, yeniliklərdən geri qalmayaq. Belə sərgilər yalnız öz seqmentimizdə deyil, qonşu sahələrdəki yenilikləri izləməyə kömək edir ki, yeni müştərilərlə görüşdükdə istehlakçıların tələblərini daha yaxşı başa düşək. Şəxsən mən bu sərgidə nasos avadanlığı ilə məşğul olan şirkətlərin çatışmadığını hiss etdim.

SƏRGİYƏ QALIB:

GÜN

SAAT

DƏQ

SAN